Subject: Mida teha, kui inimene ei ole rahul talle osutatud arstiabiga?
From: "Maria-Elisa Tuulik" <[email-masked]>
To: "press" <[email-masked]>
Cc: "Pressilist" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:08:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tervisekassa poole pöörduvad sageli inimesed, kes ei ole rahul sellega,
millist abi on nad arsti juures käies saanud, kuidas nendega on suheldud,
küsimustega võimalikest ravivigadest või mõne muu meditsiiniteenusega
seotud murega. Enamasti ei tea inimesed, kas selle küsimusega peaks
pöörduma Tervisekassa, Terviseameti või otse tervishoiuasutuse ja
patsiendikindlustust pakkuva kindlustusseltsi poole.

Selleks, et inimesed teaksid, kuhu millise murega pöörduda ja kiiremini
õigesse kohta jõuda, on Tervisekassa pannud kokku manuses oleva artikli ja
skemaatilise juhise, mis annab sellest ülevaate. Oleme tänulikud, kui
leiate võimaluse artikkel avaldada ja aidata sellega kaasa teadlikkuse
tõstmisele.

Lugupidamisega

MARIA-ELISA TUULIK
Peaspetsialist
Kommunikatsioon ja turundus

T: 57570788
E: [email-masked]
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>